wtorek, 14 lipca 2009

"Bo takie jest nasze prawo..."


Długo zastanawiałem się czy temat o odżywianiu pasuje do tematyki tego bloga, aż w końcu trafiłem na stronę o tematyce psychologii stosowanej - i co tam znalazłem?
"Chcesz poprawić swoją, pamięć, refleks, wytrzymałość mięśni, samopoczucie, wygląd etc.?"


Eureka! Jasne, że powinienem tu o tym napisać, ponieważ życie w zdrowiu to nasze prawo. Nie odbierajmy go sobie sami.
Ale po kolei.

Pewnie znasz teorię głoszącą, że jesteśmy tym co jemy - pójdźmy tym tropem.



Blisko półtora roku temu trafiłem na ten oto film, od którego wszystko się zaczęło:



Pomyślałem sobie - "To ma sens!"
Kupiłem coś w rodzaju sokowirówki i od tej pory regularnie piłem soki z owoców i warzyw organicznych (szkoda, że w Polsce żywność organiczna to wciąż zjawisko rzadko spotykane).
Jeśli napiszę, że wstąpiły we mnie nowe moce, to skłamię. Dostałem takiego POWERA, że niemal wyskakiwałem z łóżka każdego poranka ( z wyjątkiem 5.00, która była dla mnie środkiem nocy:). Nie wspominając o zdrowej skórze, błyszczących oczach, mocnych paznokciach, itp, itd. (Capivit A+E to przy tym wielkie g...)

Naprawdę sama zmiana sposobu żywienia może odmienić Twoje życie. Spójrz tutaj:



Więcej informacji na ten temat zawiera poniższe wideo:



A na koniec coś ku przestrodze. Informacja z którą zrobisz co zechcesz, ale nie powiesz, że nie wiedziałaś / nie wiedziałeś.





oraz



Co jest najśmieszniejsze w ludziach: Zawsze myślą na odwrót:
Spieszy im się do dorosłości, a potem wzdychają za utraconym dzieciństwem.

Tracą zdrowie by zdobyć pieniądze, potem tracą pieniądze by odzyskać zdrowie.
Z troską myślą o przyszłości, zapominając o chwili obecnej i w ten sposób nie przeżywają ani teraźniejszości ani przyszłości.
Żyją jakby nigdy nie mieli umrzeć, a umierają, jakby nigdy nie żyli.
Paulo Coehlo, Być jak płynąca rzeka
Za dwadzieścia lat będziesz bardziej rozczarowany rzeczami, których nie zrobiłeś niż tymi, które zrobiłeś. Zatem, odrzuć cumy. Odpłyń z bezpiecznego portu. Złap wiatr w żagle. Eksploruj. Miej marzenia. Odkrywaj.
Mark Twain


Brak komentarzy: