sobota, 6 grudnia 2008

"Ile dasz, tyle otrzymasz...

...czasem z najbardziej niespodziewanej strony."
Paulo Coelho, Czarownica z Portobello

Był u Ciebie św. Mikołaj? Co Ty na to, żeby w tym roku zastąpić św. Mikołaja z całą gromadką reniferów, elfów, śnieżynek i Bóg wie, kogo jeszcze?
Dziś będzie o prezentach... ale w klimacie dawania oraz kreatywności, przy ich wymyślaniu/tworzeniu.
Całkiem "przypadkowo", natknąłem się na e-book'a pt. "Sztuka Dawania Prezentów" (może dlatego, że zawsze miałem problem z wymyśleniem oryginalnego prezentu). Zabrałem się zatem od razu do lektury. Powiem więcej - oczarowała mnie tą książka. Autorka napisała ją bardzo zabawnym, twórczym stylu.
Z resztą nie tylko mnie ona urzekła:
"Sztuka dawania prezentów" podsuwa sporo gotowych pomysłów na różnego typu upominki, a także jest inspiracją do tworzenia nowych, świetnie się przy tym bawiąc. Dzięki niej zrozumiałem, że nie najważniejsza jest wartość prezentu, ale trud jaki w niego włożyliśmy i sposób przekazania go swojej drugiej połówce. Jeżeli nie masz pomysłu na prezent lub chcesz, aby był niezapomniany - koniecznie przeczytaj! Napisane lekko, z poczuciem humoru i odrobiną magii. Nie tylko dla kobiet:)"

Maciek, student informatyki


„Czy chcesz dawać niezapomniane prezenty?”

Tylko wyobraź to sobie. Niedużym nakładem sił i środków kupujesz/tworzysz unikalny prezent. W niebanalny i wywierający jeszcze większe wrażenie sposób wręczasz go np. ukochanemu. Widzisz na jego ustach szczery uśmiech i radość w oczach. Widzisz, że sprawiłaś mu autentyczną radość i jest on tak szczęśliwy, że ma ochotę wziąć Cię na ręce i 1000 razy dziękować. Kluczem do sprawienia komuś takiej radości nie są drogie prezenty, ale prezenty z pomysłem.

W swoich poszukiwaniach dotarłem do autorki tego e-book'a, która pisze tak:

"Moja książka przeznaczona jest dla wszystkich. Młodych czy starych, mężczyzn lub kobiet. Dla wszystkich, którzy chcą wykazać się niezwykłą fantazją i kreatywnością. Często wydaje nam się, że wybieranie prezentów jest rzeczą niesłychanie trudną. Przez wiele miesięcy przed daną okazją myślimy już, co moglibyśmy kupić, ale w końcu z powodu natłoku innych, „ważniejszych” zajęć zapominamy o tym i budzimy się rano, parę godzin przed imprezą, z myślą, że nie mamy prezentu!

Pędzimy wtedy czym prędzej do pobliskiego supermarketu, kupujemy bukiet oklepanych róż, paczkę pralinek albo setną już w tym roku książkę o prokreacji dżdżownic, bo na nią akurat była promocja, a my nie dysponujemy zbyt wielkimi funduszami.

Ten poradnik to zmieni!"


"Więcej błogosławieństwa jest w dawaniu aniżeli w braniu - motto miłosiernych i bokserów."

Harold Pinter


P.S Sztukę Dawania Prezentów znajdziesz -->TUTAJ<--

Brak komentarzy: