poniedziałek, 25 maja 2009

Jesteś Najlepszy!

Właściwe słowa we właściwym czasie - to jak chleb w czasie głodu.
Talmud

Zanim przejdę do szczerego zachwytu nad możliwościami jakie się w nas kryją, kilka słów wstępu i wyjaśnienia.

TEN BLOG NIE JEST DLA WSZYSTKICH.

Ten blog jest dla tych, którzy chcą wziąć swoje życie w swoje ręce.
Dla ludzi czynu i działania. Dla tych którzy wiedzą, że od narzekania jeszcze nikomu nic dobrego nie przybyło.

"JESZCZE SIĘ TAKI NIE NARODZIŁ, CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ."
(przysłowie polskie)

Nie jestem ideałem (i nie pretenduję do takiego miana), jak każdy mam się z czego wyspowiadać. Nie ma ideałów (patrz przysłowie) - miejcie tego świadomość.
Sam, jako współautor tego bloga często do niego powracam i przypominam sobie "wytyczne" dla drogi jaką obrałem. Zawsze, kiedy potrzebuję pozytywnego impulsu lub dopadają mnie wątpliwości, wracam do tego, co wspólnie z Michałem napisaliśmy. Zachęcam Cię do podobnego działania.

Bierzmy przykład z trzmiela (pewna firma komputerowa rozwiesiła ów cytat w każdym pomieszczeniu swojego biura - efektywność pracowników wzrosła o 100%)
Bywa, że trzeba wierzyć przeczuciom. Nawet eksperci czasem się mylą. Zgodnie z prawami aerodynamiki trzmiel nie może latać - chyba nikt mu o tym nie powiedział ;)
H. Jackson Brown

A teraz do rzeczy! Kilka słów o Tobie.
Jesteś najlepszy! Jesteś arcydziełem swojego życia - najlepszą osobą, którą w swoim życiu spotkałeś.
Być może dla niektórych brzmi to trochę zarozumiale, ale spójrz na to z innej perspektywy.
Poznaj/odkryj swoją prawdziwą wartość. Wszystko jest w Tobie - całe dobro i zło tego świata, uśmiech, smutek, żal, nadzieje, sukcesy i porażki, miłość i nienawiść - wszystko. I tylko od Ciebie zależy co wybierzesz. TYLKO TY DECYDUJESZ!

Potrzebujesz dawać innym najlepszego siebie. Ale żeby tego dokonać musisz to najlepsze "JA" w sobie odnaleźć (wypracować). Wszystko czego potrzebujesz...jest w Tobie.
Czasem jedna osoba, jedno zdanie, jedno słowo może odmienić czyjeś życie, dlatego rozdawaj ludziom swoją wiarę, swoją nadzieję oraz swoją miłość.
Z ludźmi jest tak jak z winem, z czasem niektórzy stają się lepsi.
Jan XXIII
Powinnaś być zdrowa.
Powinnaś wieść wspaniałe życie.
Powinnaś dzielić się z innymi tym, co w Tobie jest najlepsze.

Wartość życia nie zależy od długości jego trwania. Ważne jest to, ile miłości potrafimy ofiarować w tym czasie, który jest nam dany.
Znajdź czas na pracę - jest to cena sukcesu. Znajdź czas na zadumę - jest to źródłem siły. Znajdź czas na zabawę - jest to tajemnica wiecznej młodości. Znajdź czas na czytanie - jest to studnia wiedzy. Znajdź czas, aby być wesołym - jest to droga szczęścia. Znajdź czas, aby marzyć - jest to dotknięciem gwiazd. Znajdź czas, aby kochać i być kochanym - jest to przywilejem bogów. Znajdź czas, aby się rozejrzeć - bowiem dzień jest zbyt krótki, aby być zapatrzonym jedynie w siebie. Znajdź czas, aby się śmiać - jest to muzyka duszy.Przysłowie Irlandzkie

Po pierwsze i najważniejsze - BĄDŹ po prostu CZŁOWIEKIEM!

Dzisiejszy post jest nieco podobny to postu pt. „Każdy jest kowalem własnego losu” dlatego pomyślałem, że warto go tutaj przywołać. Zebrałem za niego chyba najwięcej ciepłych słów, więc warto do niego czasem zajrzeć - polecam >>>KLIKNIJ<<<

P.S. Pozdrowienia i podziękowania dla Sylwii i innych nowych, anonimowych czytelników. Mam do Was prośbę - podzielcie się informacją o tym blogu ze swoimi znajomymi. Pamiętajcie przy tym, że nic na siłę - każdy musi sam poczuć potrzebę/chęć zapoznania się z treściami, które Ty już znasz ;)

P.S.2 Byłbym zapomniał - PREZENT na dobry początek każdego dnia >>>KLIKNIJ<<< Dziś, kiedy wszedłem do biura w którym pracuję, byłem chyba jedyną osobą z uśmiechem na ustach. Po krótkiej rozmowie z moim zwierzchnikiem, wszedł on do pomieszczenia w którym przebywali ludzie z całego działu i powiedział: "Nie wiem co bierze pan Miłosz, ale bierzcie to samo." hahahahaha
Wiesz co biorę? Jasne, że wiesz - ENTUZJAZM :D, o którym pisałem w poprzednim poście.

Brak komentarzy: