środa, 14 kwietnia 2010

"Podaj dalej"... i co dalej???

Jak głosi slogan firmy Nike - Po prostu to zrób! (Just do it!)

Siedziałem dzisiaj na spotkaniu z jednym z moich mentorów i naglę olśniło mnie! Przecież poznałem niedawno osobę której mogę pomóc, dlaczego mam tego nie zrobić. Zapalnikiem był oczywiście film pt. Podaj dalej.
Niezwłocznie zabieram się zatem do pracy, a Was pozostawiam z tymi kilkoma zdaniami zamieszczonymi poniżej, tak ku refleksji.


Niektórzy być może powiedzą: "Ok, film był fajny, ale to tylko film. W realnym świecie takie rzeczy się nie dzieją. Poza tym co ja mogę? - przecież nie zmienię świata. Jestem tylko zwykłym szaraczkiem" - czyżby?
Jak mawiał Henry Ford: "Jeśli myślisz, że możesz lub myślisz, że nie możesz - za każdym razem masz rację" - Przemyśl to! A właściwie pomyśl komu możesz tak najzwyczajniej, po ludzku, pomóc... i po prostu TO ZRÓB!!!

Brak komentarzy: