czwartek, 30 października 2008

FEEL GOOD – potęga emocji

Przed momentem kupiłem 6 nowych książek :D
Czasami trudno mi w to uwierzyć, bo jako dziecko nie lubiłem czytać. A teraz – biorę książkę i w mgnieniu oka przenoszę się tysiące kilometrów od domu – nawet nie wstając z fotela. Nawet teraz, gdy to piszę – otacza mnie kilkanaście książek. Każda z nich „uśmiecha się do mnie” i zdaje się wołać: „Weź mnie!”… „Wybierz mnie!”


Książki są bramą, przez którą wychodzisz na ulicę, mówiła Patricia. Dzięki nim uczysz się, mądrzejesz, podróżujesz, marzysz, wyobrażasz sobie, przeżywasz losy innych, swoje życie mnożysz razy tysiąc. Ciekawe, czy ktoś da ci więcej za tak niewiele. Pomagają też odpędzić różne złe rzeczy – samotność, upiory i tym podobne gówna. Czasem się zastanawiam, jak możecie znieść to wszystko wy, które nie czytacie.
Arturo Pérez-Reverte, Królowa Południa


Książki pomagają również współodczuwać stany emocjonalne przeżywane przez bohaterów – i to jest według mnie najpiękniejsze!
Emocje – bo o nich będzie dziś mowa, są tym co nadaje naszemu życiu smak.
Co zrobić, aby naładować się fascynacją, entuzjazmem, radością oraz pasją?
Zapraszam do podróży!

Dziś ponownie zaprosiłem do wędrówki z nami Joe ”Mr. Fire” Vitale – ten geniusz hipnotycznego marketingu ma nam dziś do powiedzenia coś bardzo ważnego - "coś" popartego osobistym przykładem.
Uważam, że warto w tym miejscu przytoczyć kilka faktów z życia Joe, ponieważ będą one kluczowe w zrozumieniu jego dzisiejszej obecności z nami:
30 lat temu był zdesperowany, bez grosza przy duszy i żył na ulicy. Poprzez ciąg dziwnych "przypadków"* odkrył, swój wewnętrzny głos i dotarł do momentu swojej wielkiej sławy oraz sukcesu, także wraz z kilkoma bestsellerami.

* Napisałem „przypadków”, ponieważ jak już wiemy – w naszym życiu nic nie dzieję się za sprawą przypadków! Wszystko to, co się wydarzyło od tamtej pory w życiu Joe, jest wynikiem określonego sposobu myślenia i działania.


”Mr. Fire” mówi tak:

Jesteś dziełem sztuki swojego życia.
Jesteś Michałem Aniołem swojego życia.
Rzeźbą, którą tworzysz jesteś ty.
I robisz to za pomocą swoich....
myśli.



Jaki jest ten „magiczny” sposób – opowie o tym nasz bohater
(z uwagi na to, że jest to bardzo obszerny temat, dziś zajmiemy się pierwszym i prawdopodobnie najważniejszym elementem, czyli EMOCJAMI):

„Sam/a tworzysz swój wszechświat krocząc przez życie. To naprawdę ważne abyś czuł/a się dobrze, bo to "Czuję się dobrze" idzie we wszechświat jako twój sygnał i zaczyna przyciągać więcej tego "dobrze"! Zatem, im intensywniej odczuwasz to uczucie, tym więcej przyciąga ono rzeczy, które pomagają ci, czuć się dobrze. I czujesz się lepiej i lepiej.”

No dobrze – powiesz, ale co zrobić w sytuacji, gdy nic mi się w życiu nie układa – z czego mam się cieszyć, co robić?
Czy wiesz, że gdy czujesz się przybity, to możesz to zmienić natychmiast?
Włącz swoją ulubioną muzykę! Zacznij śpiewać! Pomyśl o czymś pięknym to zmieni twe emocje. Rób to, co sprawia Ci przyjemność, a dzięki temu poczuj te wspaniałe stany emocjonalne, które potrafią „góry przenosić”. Niech fascynacja, entuzjazm, radość oraz pasja staną się Twoim udziałem – poczuj to!!!

Tutaj wchodzimy na pole „PRAWA PRZYCIĄGANIA”.
Wiele osób czuje, że utknęli, że są uwięzieni przez ich obecną sytuację.
Czasem czujesz jakbyś utknął, bo wciąż masz w głowie tę samą myśl. Więc dostajesz wciąż ten sam rezultat swoich własnych myśli. Bo widzisz, gdy patrzysz na to co JEST. To myślisz tylko o tym, co JEST. A gdy myślisz o tym, co JEST, PRAWO PRZYCIĄGANIA przysyła ci jeszcze więcej tych sytuacji.

Większość ludzi patrzy na swoją obecną sytuację i mówi: "Taki właśnie jestem" NIE! Nie jesteś taki! Taki BYŁEŚ! Jeżeli spojrzysz na swą obecną sytuację i np. nie za dużo pieniędzy lub nie masz wymarzonego partnera lub twoje zdrowie i forma nie jest najlepsza. To nie pokazuje jaki jesteś! To jest wynik twoich PRZESZŁYCH MYŚLI I CZYNÓW. Więc my wciąż żyjemy w obszarze rezultatów przeszłych myśli i czynów.
Gdy spojrzysz na swój obecny status i według niego stworzysz obraz siebie, to pognębiasz się!jeśli miałbyś zapamiętać tylko jedno zdanie z dzisiejszego post-u, to chciałbym, aby było to właśnie to zdanie!!!

Zmień najszybciej jak to możliwe swój obecny stan emocjonalny na taki, jaki chcesz odczuwać! Zrób to teraz!

Na koniec oczywiście cytat, a właściwie 3 – tak na dobry początek:

Ten, kto chce pozostać w dobrym zdrowiu, powinien unikać smutnych nastrojów i zachowywać radosny umysł.
Leonardo da Vinci
Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.
nieznany
Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet jeśli jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w twoim uśmiechu.
Gabriel García Márquez

P.S. Mogę zdradzić, że wśród książek które zamówiłem, znajdują się również autorstwa Joe Vitale. Możecie być pewni, że w następnych postach nawiąże do tych publikacji, jak i kontynuował będę dzisiejszy wątek.
Więc jeśli chcesz być "na bieżąco" z tematem to Subskrybuj Posty (Atom) - dzięki opcji na samym dole strony lub dodaj mój blog do obserwowanych!

Brak komentarzy: